Wednesday, May 01, 2013

Hasil Belian Pasar Kemboja

Assalamualaikum :)

Jumaat lepas saya berkesempatan ke Pasar Kemboja. Ini hasil belian kali ini :D






 


10 pasang kain digital printed dengan batu...10 pasang ni bukanlah untuk saya semua. saya punya 4 pasang saje. 4 pasang lagi my eldest sister dan 2 pasang kami beli untuk my mom. Borong baju baru nak buat pakai ke Terengganu dan Kulim for brothers' wedding on 25 May 2013 dan 1 Jun 2013 hihi.. melaram baju baru lah kenduri nanti :D

Sorry for poor quality of the picture...sebenarnya colour baju ni terang-terang... mungkin sebab saya ambil gambar malam, colour baju nampak dull... 

Rasa2 kalau saya nakjual baju online ada tak sape2 nak beli hihi... :D.. Kalau ada, boleh comment... Jual murah2 ja.. Kat USM budak-budak jual RM95 sepasang untuk kain yang ada batu...Saya ingat jual RM60 termasuk harga pos pun dah ok dah ni. Sape2 nak???


4 comments:

  1. mcm mne nk contact sis ye??x jumpa no fon...hhheee sy ann 0123010699

    ReplyDelete
  2. kain ni senang kan..tak yah iron pun tak kedut kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah... Basuh, hang kat hanger dah ok, x iron pun x la nampak sgt :D

      Delete