Thursday, January 27, 2011

Terindah dalam hidupku...



Assalamualaikum...

Sudah lama rasanya tak update blog ni..dah penuh sarang labah-labah agaknya :)
Tah nape tetiba tergerak hati menulis lagi... mungkin kerana banyak yang berlaku dalam kehidupan aku lately :)..dan alhamdulillah..semuanya yang terindah...

Update yg terbaru, I'm married... 6 November 2010 tarikh bersejarah dalam hidupku... menjadi milik insan yang aku sayangi, dan menyayangi aku seadanya...

Us

In couple of months, aku dikejutkan pula dengan berita yang semestinya menggembirakan aku dan hubby... We'll be coming mom and dad in another 8 months :D.. tiba2 teringat pulak drama kat tv.. 8 bulan.. lakonan V and shidi... hmm..

Perasaan... tak dapat digambarkan... keterujaan yang teramat... mungkin agak melampau hehe...but this is our first baby... biar lah happy sangat2 pun :D... tapi masih baru...7minggu.. and expected kelahiran pada mid september... hmm..(my abang wish the baby born mid march hehe.. near to our birthday 15 and 17 march) ... lama sangat tu... hehe... ummi ni la yang teruk nak bawak perut nanti... :D...

Honeymoon sorok2.. dah balik baru cakap hehe :D

Overall...happy sangat... banyak berlaku lately...kawin, famili melawat kami di gombak, pegi honeymoon sorok2 heheh, balik honeymoon dapat tahu pregnant (actually dah expected... cuma check guna farmasi pnya kid, tak clear coz baru 3 minggu kot masa tu)... then pegi scan and can see the embryo... besar kacang je hehe...

Hopefully everything will be ok... semoga kandungan ku selamat...sehingga dilahirkan... Ameen... :D



No comments:

Post a Comment